maandag 30 januari 2017

Een voederhuisje maken



Wat vind je van mijn voederhuisje ?


We lezen ons stappenplan om te kijken hoe we het moeten maken. (Anthony)

Marjolijn is goed bezig.  (Arjan)

Yalla is aan het lezen. (Milan)
We hebben geschreven wat er nodig is. (Marjolijn)


We zetten alles klaar.... (Emma)

...het hout,

de hamers, het schuurpapier en de nagels.  (Robbe)

Dat gaan we maken.  (Marjolijn)

Iedereen krijgt zijn hout.  (Yalla)
Iedereen schrijft zijn klasnummer op zijn eigen houten plankjes. (Joesra en Robbe)

Diaz en Emma schuren het hout.  (Kelsey)

Marjolijn en Kelsey zijn het hout aan het schuren.  (Emma)

Anthony is flink bezig.  (Arjan)

De plankjes zijn mooi en zacht voor de vogels.   (Yalla)


Ik en Milan schuren het hout.   (Diaz)

Joesra schuurt de plankjes mooi en netjes.  (Marjolijn)

Het dakje is al klaar, nu volgt de rest.   (Anthony)

We leggen het onderplankje klaar.   (Kelsey)

We timmeren het plankje goed stevig vast.   (Arjan)


Yalla en ik zijn goed bezig.   (Emma)




Marjolijn en Robbe zijn een goed team om samen te werken.  (Arjan)




Ook Diaz en Milan slaan de nageltjes niet in hun vingers. (Robbe)





Joesra moet alleen werken want Arjan is afwezig.  (Kelsey)


Yalla en Joesra kijken naar Marjolijn die timmert.  (juf Heidi)
Ik ben klaar met mijn voederhuisje.   (Marjolijn)
Marjolijn doet grappig. (Anthony)
Arjan is genezen en haalt zijn werkje in. (Joesra)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten